Pro našeho klienta, společnost poskytující leasingové služby v oblastech průmyslových systémů, tiskové a mediální techniky či stavebního zařízení hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka obchodního oddělení.
Máš zkušenosti s přípravou obchodní smluvní dokumentace? Nebo jen zkušenosti na obdobné pozici a chtěl/a bys být součástí obchodního oddělení s možností se naučit něco víc a posunout se? Pokud jsi to právě Ty, neváhej se nám přihlásit. :)
Hlavní oblasti zodpovědnosti:
-
Podpora obchodního oddělení - smlouvy, administrativa, emaily, telefony, ad hoc úkoly
- Komunikace s klienty a dodavateli - při vzniku nového financování
- Komunikace s klienty a dodavateli - při vzniku nového financování
- Příprava smluvní dokumentace pro obchodní případy
- Zadávání leasingových a úvěrových smluv do systému a jejich následná aktivace
- Zpracování požadavků od klientů
- Pravá ruka obchodního týmu
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- Znalost finančních produktů (co je leasing, co znamená úvěr apod.)
- Uživatelská znalost MS Office
- Pozitivní přístup k lidem a proaktivní přístup k řešení náročných situací
- Samostatnost, pečlivost, organizační schopnosti, komunikační schopnosti
Nabízíme:
- Zajímavé finanční ohodnocení a bonusový systém ohodnocení
- Moderní a příjemné kanceláře na Praze 4, přátelská atmosféra
- Dovolená 5 týdnů
- 5x Sickdays
- 2 dny v týdnu homeoffice
- Příspěvek na stravování
- Vzdělávací kurzy a pravidelná školení
V případě zájmu o tuto pozici zašlete, prosím, strukturovaný životopis.
Děkujeme a těšíme se na spolupráci!
Kristina Krejčová
Telefon: 234 715 000
$ads={1}