Asistent/ka obchodního oddělení, HPP


 

Pro našeho klienta, společnost poskytující leasingové služby v oblastech průmyslových systémů, tiskové a mediální techniky či stavebního zařízení hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka obchodního oddělení.

Máš zkušenosti s přípravou obchodní smluvní dokumentace? Nebo jen zkušenosti na obdobné pozici a chtěl/a bys být součástí obchodního oddělení s možností se naučit něco víc a posunout se? Pokud jsi to právě Ty, neváhej se nám přihlásit. :)

Hlavní oblasti zodpovědnosti:

- Podpora obchodního oddělení - smlouvy, administrativa, emaily, telefony, ad hoc úkoly
- Komunikace s klienty a dodavateli - při vzniku nového financování
  • Příprava smluvní dokumentace pro obchodní případy
  • Zadávání leasingových a úvěrových smluv do systému a jejich následná aktivace
  • Zpracování požadavků od klientů
  • Pravá ruka obchodního týmu

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Znalost finančních produktů (co je leasing, co znamená úvěr apod.)
  • Uživatelská znalost MS Office
- Aktivní znalost anglického - ideálně úroveň B2
  • Pozitivní přístup k lidem a proaktivní přístup k řešení náročných situací
  • Samostatnost, pečlivost, organizační schopnosti, komunikační schopnosti

Nabízíme:

  • Zajímavé finanční ohodnocení a bonusový systém ohodnocení
  • Moderní a příjemné kanceláře na Praze 4, přátelská atmosféra
- Práci na plný úvazek - nástup ihned nebo dohodou
  • Dovolená 5 týdnů
  • 5x Sickdays
  • 2 dny v týdnu homeoffice
  • Příspěvek na stravování
  • Vzdělávací kurzy a pravidelná školení

V případě zájmu o tuto pozici zašlete, prosím, strukturovaný životopis.

Děkujeme a těšíme se na spolupráci!

Kristina Krejčová
Telefon: 234 715 000

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال