$ads={1}
Obchodní asistentka
Pracovní náplní obchodní asistentky je především celková podpora obchodního oddělení.
Nadřízenou osobou je vedoucí asistentka a ředitel obchodního oddělení pro Českou republiku a Slovensko.
PRACOVNÍ ČINNOSTI:
Vytváření cenových nabídek v interním systému IS Axis a Excel
Vytváření obchodních nabídek pomocí grafického systému InDesign
Zpracovávání objednávek klientů rovněž v systému v IS Axis
Vystavování a odesílání objednávek na nákup obchodního zboží externím dodavatelům, potvrzené termíny zapisuje do systému
Vystavování žádostí o konstrukci atypických položek
Potvrzování objednávek klientům na základě potvrzených termínů výroby
a externích dodavatelů
Tisk předávacích protokolů, jejich kompletace s příslušnými přílohami,
a následné předání do oddělení PM (projektového managementu)
Vystavování faktur dle předávacích protokolů
Evidence dokumentů v elektronické podobě systému v IS Axis, vedení obchodní administrativy spojené s obchodním případem, zapisování pošty k odeslání do systému IS Axis
Účast na jednáních s klienty spolu s obchodním zástupcem, zajišťování zápisu z jednání
Archivace obchodních případů
ODPOVĚDNOSTI:
Zpracování objednávek od klientů IS Axis
Správnost vystavených faktur
Evidence důležitých dokumentů v elektronické podobě v IS Axis
Dodržování pořádku na svém pracovišti
Řádné dodržování zásad a předpisů bezpečnosti práce.
Plnění stanovených cílů a dodržování dokumentů interní legislativy Integrovaného systému řízení (zejména ISO 9001, 18000, 14000, C-o-C) na svém úseku
POŽADUJEME:
Vzdělání: SŠ/ SOŠ
Obor: ekonomický výhodou, ne však podmínkou
Praxe v oboru: minimálně 2 roky
Komunikativní znalost AJ výhodou
Komunikační schopnosti
Samostatnost
Flexibilita
Asertivita
Smysl pro zodpovědnost
Práce s PC
NABÍZÍME:
perspektivní práci ve stabilní společnosti
možnost profesního růstu
přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
motivační ohodnocení a zaměstnanecké benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená
5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na vzdělání, možnost občasné práce z domova, firemní akce)
Místo pracoviště: Praha 10 – Hostivař
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Pracovní náplní obchodní asistentky je především celková podpora obchodního oddělení.
Nadřízenou osobou je vedoucí asistentka a ředitel obchodního oddělení pro Českou republiku a Slovensko.
PRACOVNÍ ČINNOSTI:
Vytváření cenových nabídek v interním systému IS Axis a Excel
Vytváření obchodních nabídek pomocí grafického systému InDesign
Zpracovávání objednávek klientů rovněž v systému v IS Axis
Vystavování a odesílání objednávek na nákup obchodního zboží externím dodavatelům, potvrzené termíny zapisuje do systému
Vystavování žádostí o konstrukci atypických položek
Potvrzování objednávek klientům na základě potvrzených termínů výroby
a externích dodavatelů
Tisk předávacích protokolů, jejich kompletace s příslušnými přílohami,
a následné předání do oddělení PM (projektového managementu)
Vystavování faktur dle předávacích protokolů
Evidence dokumentů v elektronické podobě systému v IS Axis, vedení obchodní administrativy spojené s obchodním případem, zapisování pošty k odeslání do systému IS Axis
Účast na jednáních s klienty spolu s obchodním zástupcem, zajišťování zápisu z jednání
Archivace obchodních případů
ODPOVĚDNOSTI:
Zpracování objednávek od klientů IS Axis
Správnost vystavených faktur
Evidence důležitých dokumentů v elektronické podobě v IS Axis
Dodržování pořádku na svém pracovišti
Řádné dodržování zásad a předpisů bezpečnosti práce.
Plnění stanovených cílů a dodržování dokumentů interní legislativy Integrovaného systému řízení (zejména ISO 9001, 18000, 14000, C-o-C) na svém úseku
POŽADUJEME:
Vzdělání: SŠ/ SOŠ
Obor: ekonomický výhodou, ne však podmínkou
Praxe v oboru: minimálně 2 roky
Komunikativní znalost AJ výhodou
Komunikační schopnosti
Samostatnost
Flexibilita
Asertivita
Smysl pro zodpovědnost
Práce s PC
NABÍZÍME:
perspektivní práci ve stabilní společnosti
možnost profesního růstu
přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
motivační ohodnocení a zaměstnanecké benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená
5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na vzdělání, možnost občasné práce z domova, firemní akce)
Místo pracoviště: Praha 10 – Hostivař
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek