$ads={1}
O nás
Čím se zabýváme - vše kolem materiálů a povrchů pro rezidenční a komerční interiéry; od návrhu produktů přes realizaci až po následný servis.
- Odpovědnost za komplexní vedení účetnictví (případně za svěřenou oblast účetní agendy)
- Kontrola a účtování přijatých a vydaných faktur (tuzemských i zahraničních)
- Vedení pokladny
- Zpracování bankovních výpisů
- Účtování interních dokladů
- Příprava a zpracování mezd vč. vedení personalistiky a měsíčních přehledů (cca 15 zaměstnanců)
- Inventarizace účtů a majetku
- Zpracování podkladů pro DPH, KH a SH vč. podání na FÚ, Intrastat
- Zpracování roční závěrky a předání daňovému poradci
- Zpracování ročních výkazů za zaměstnance vč. podání na FÚ
- Zpracování přiznání k silniční dani
- Operativní úkoly vyplývající z této pozice (archivace, jednání s úřady, výstupy pro statistický úřad apod.)
- Úzká spolupráce s vedením společnosti a daňovým poradcem
Co Vám můžeme nabídnout:
- Komplexní zkušenosti v oblasti účetnictví min. 3 roky
- Preciznost,zodpovědnost, spolehlivost
- Znalost MS Office
- Znalost SW Pohoda je výhodou
Náplň práce:
- Samostatnou různorodou práci
- Podporu při seznamování se s agendou společnosti
- Forma spolupráce –částečný home office, pružná pracovní doba